Verbeterpunten of een klacht

We vinden het ontzettend vervelend als uw ervaring met onze broodjes niet aan de verwachtingen voldeed en we willen niets liever dan dat rechtzetten. Laat ons weten wat er misging – hoe meer details, hoe beter – zodat we alles kunnen doen om het te compenseren en te verbeteren.

Heeft u geen klacht, maar wel een idee om onze broodjes of service nóg beter te maken? Dat horen we ook graag! Op deze pagina vindt u een formulier dat we heel graag door u ingevuld zien, of het nu gaat om een verbeterpunt of een oplossing voor een minder fijne ervaring: Samen maken we elke bestelling beter.

Geschillen

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te het formulier op deze pagina te gebruiken. Leidt dit niet tot een passende oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur: www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Meer informatie


Vragen over onze producten, of bijv. meerdere adressen in 1 bestelling? Zie:
Veelgestelde vragen

Ties
Meer informatie
×

Heeft u al een kijkje genomen bij onze veelgestelde vragen? Daar vindt u direct antwoord op vele onderwerpen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, dan helpen wij u graag verder. Klik op de naam of foto hieronder om via WhatsApp in contact te komen. U kunt ook ons contactformulier invullen. Wij staan voor u klaar!

×